Fashionshow

Efter brollopet hade jag andra planer. Fashionshow pa Guru i Protaras. Drog dit med Kia. En annan tjej fran Cypern som jag endast traffat en gang forut.. Verkligen precis som mig. kaften gar konstant :D hahaha!
Kom dit o halsade pa massa fok ja inte kommer ihag vilka dom var. sen hamnade vi hos dom som hade hand om showen, han som agde Guru o tjejen som designat kladerna. ja sa dar satt jag hela min kvall. Gud sa trevliga : )
Jag bara alskar folk fran england, oppna!
nar klockan borjade bli efter 2 drog jag o Kia till Piazza <3 :D OMG ja e jamt kar i ena bartendern. GOSH! sexigast cyppen i afa!!
sen blev de nattamat pa zorbas... :D

Sen drog jag faktiskt hem efter det, efter en lang dag och natt, anda ok nykter kande jag att jag slutar pa topp :D wihoo!!



Sa om ni last det har inlagget o det forra sa har ni forklaringen till varfor det har varit min basta helg :D

idag skulle d bli fotboll, men har inte pengar.. sa blir att hitta pa nagot m grabbsen..


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0