long time no see

Bra Marie, Bra!

Tar ett halvar innan du kommer igang o skriver igen ; )
Men jag maste ju ha nagonstans att skriva mina fina minnen fran Cypern.
For dom som inte vet sa har jag bara 2 veckor kvar har. Sen aker jag hem 8 dagar till Sverige.
Sen vidare till Dubai : )
Och nej pa fragan om jag ska jobba som reseledare, tack o lov.. behover en paus fran d har livet!
Mest att allt blir sa pafrestande, du har egentligen aldrig ledigt. att ha servicetelefonen varannan vecka e ju inte heller d roligaste, da dom kan ringa vilken tid pa dygnet som helst.
Idag, fredag e den enda dagen jag har sovmorgon, alltsa kan ga upp halv tio... men fan sa klart ringer den vid nio :P oflyt!
Ska bli skont att ha ditt jobb och sen din fritid : )
Tror det kommer bli jobbigt att lamna Cypern, ett ar e fan lange : ) men samtidit sa skulle ja ju aldrig rekommendera en vinter i Agia Napa, stendott!

Igar hade vi flygpl. arrival. inga problem dar inte. haller pa o lar upp richard nu sa har sallskap vart ja an ska :D ratt sa trevligt faktiskt.
Kommer aven en ny tjej vill veckan. kul att fa lara upp 2 innan ja aker harifran : )
Den sista dagen jag gor har kommer antagligen bli den jobbigaste ocksa :P
dep o arr. by myself m 200 gaster.. nee ok inte helt sjalv da har ja ju richard som hjalp och kanske den nya tjejen.
men ja e chefen ; ) ska att ga bra d.

idag har ja jobbat, valkomstmote pa 1 hotell. vidare till 3 hotell till o sen blev de stranden med Richard, Melle, Linda o Jonna : ) sol o bad sager man ju aldrig nej till :D
kanner mig inte helt frisk idag, men det skitar jag fan i . Linda har ledigt sa det blir ut m  alla brudarna :D

fick just ett sms att ja ska fa langledigt min sista helg ; D oh vilken snall chef jag har !! :D

nu har ja min sista trafftid for idag = ga runt poolen o dricka frappe ; )


talk later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0