pics.

Tankte lagga in lite bilder sen varan senaste fylla! :D eftersom att den var sa jeeevla rolig! ! men de funkade inte :/
Jo som i sondags var Linda ledig fran Castle sa jag, hon o Melle drog pa stort med Jakob fran Pafos o hans kompisar fran Sweden.. En forfest pa Kalypso o en hela pa grabbarna gjorde att de blev ett valdans party. o ingen vaknade nog upp med minne. Men kul hade vi alla :D

Men jag bjuder pa lite andra bilder fran photo booth : )


Jag o Maja. supersexy


Lammkottet. hahahaha


Valdans blond har jag blivit.


yes.


Ne nu maste jag borja gora mig iordning o hamta upp Maja ! : ) party party! llamas. o hoppas ingen stanger av mitt alarm i natt ; )



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0