Pinsamt

Det var ju idag den stora utgangen skulle vara.. men alla e sa sjukt trotta efter igar sa de blev sangen :D
Precis pratat med Sofia sa vet att jag har sallskap ut i morgon i afa : ) slutar ca 2 pa natten i morgon, men vad gor d, napa stanger aldrig ;p
aker till flygpl. runt 10 pa fredag morgon : ) sa en sista utgang ska jag att hinna m ; ) men ska inte gora en sunny beach o vara nara att missa mitt flyg hem ; ) ...

jag o flygplatser gar inte riktigt ihop tror ja.. som den gangen nar jag somnade vid gaten.. o dom hade ropat pa mig i hogtalarna.. nar en person vackte mig gick ja till fel gate o fick hora "Vart har du varit, vi haller pa att ta ut ditt bagage nu vi trodde inte du skulle komma" hmm.. ska man da svara .. jag satt dar o sov. haha!
Kommer in i flyget o det ar fullt bara en ledig plats kvar till mig ... skamdes gjorde jag . tittade inte pa nagon, satte mig o somnade direkt igen :D haha tank att ett helt flyg bev forsenat for att ja sov ? :P pinsamt ! :P


nu maste jag sova.

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0