simma : )

Igar blev det utgang med Richard och den nya tjejen Ingrid. Det blev en bra kvall pa Senior frogs, Costas o sa klart Castle :D Traffade schweizarna som jag o Maja raggade upp haromdagen vi var dar :P tyvarr e det bara en av dom som kan engelska,.. sa det blir lite konstigt.
En liten incident med arga vakter efter mig ocksa. men jaja det fixade sig. Kan ju inte vara ett anglabarn jamt ; )

Idag har vi jobbat, var val lite segt da vi bara sov ca 4 timmar. trafftider och packat valkomstbrev. hander inte sa mycket : ) annars har vi aven haft tid for att sola vid poolen idag.. jag som inte var trott for fem ore o en sovande richard i solstolen brevid fick ett ryck o simmade aslangt :D duktigt duktigt nu har jag gjort dagens traning. Men fattar inte varfor jag far ont i nacken nar jag simmar?? lite irriterande .

Melle. jag bara alskar nar vi korde rullstol nere i poolen. hahaha!

Nu senare pa kvallen Motte vi upp chefen Tina o sa Ingrid for en middag med jobbet : ) det var mums!

I morgon ar det flygplats. dags att sova.. jaa.. men ar inte trott an ? hmm..




xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0