Tomat

Aah i morgon e de mandag och da har jag bara 4 dagar kvar! shit majbritt!
De ar fortfarande sjukt blandade kanslor. har inte riktigt fattat att jag inte ska komma tillbaka . eller jo tillbaka kommer jag det vet jag. men inte inom det snaraste.

Idag har jag o Richard solat o badat i Protaras, e lite rod nu i min fejja ; )

under kvallingen sa akte jag , grabbsen o Ingrid for att ga lite pa marknaden som var nu under Agia Napa Festival. mysigt o sjukt mycket folk :) kopte ett armband for 10 kr :D
sen har de inte hant mycket mer. Dom bestamde sig for att dra ut o dricka medans jag istallet far kalorierna med chips o dipp ; )

Jag tror jag maste sova nu for att orka i morgon.

maste borja packa snart. vilket jag har sagt lange. jag far inte gora som alltid annars.. Packa nagra timmar innan ja ska dra. aah! Marie skarpning.

Aah I don't want to leave this island.



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0