Workout

Ja for att halla den har bloggen vid liv sa maste det ske lite :D
sitter just nu o ater halloumimacka.. de e sa gott sa de jamt knuller i mun!!!!

Igar blev de lite traning. . tro det eller ej sa kor jag Jordans workout dvd hemma.
for att ga ut o ga e ju fan bara forjavligt da man far blasor over hela fotterna o som sen blir fulla med sand :P
Trana naken ar fint!

Hade en toppenkvall igar med brudsen. forfest hos Linda med vin, senior frogs, The place pub, castle och starskys. .
Vaknade upp o fattade fan inte vem jag hade breve mig.. men till sist sa vaknade ja till o fatta :D myys.

Inte de roligaste att ga upp o jobba dagen efter, men sker inte sa mycket pa morgonen. . sa kan ga ner till restaurangen o halsa pa folk o prata o ata frukost , 2 flugor i en small :D mums!
Sen var ja o Melle pa Nissi for att forbattra brannan. kanske man nagonsin trottna ? :D jag bara alskar att bada :D

borjar snart jobba igen.. 1 timme. sen slut for dagen :D
Blir nog ut pa cyppeklubb idag om inte resten e for bakis sen igar ;p



yupido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0