1 el 2.

Blev inget med solresor da jag prompt var tvungen att komma till Sverige for intervju. och dom kunde inte svara pa fragor som boende,lon eller vilken destination dom har kvar.
Eftersom att ja fick ett mail med att dom bara behovde en till anstalld vet dom ju faktiskt vilken destination det ar. det ar ju synd men jag kor allt pa intervjun i morgon.
Jag kan ju inte flyga till Sverige for en intervju o kanske far jobbet. det blir dyrt :D

Har sovit i princip hela dagen, for nu nar magen ar frisk har ja fatt forkylning o feber istallet. men men :) battre an magont i afa. Jag far ju egentligen inte ata varktabletter, men tror ja ska ta 2 innan ja lagger mig sa jag ar helt frisk till morgonen.
vart ar mitt smink, maste sminka over tatueringen pa orat, typiskt.

Klockan 07.30 far ni onska mig lycka till, eller ja 5.30 for er i Sverige ;)

Nu ska ja nog lagga mig i sangen igen o vanta pa att z har tranat klart :) myyyyys! :*




wish me luck

Kommentarer
Postat av: Ingela.B

Hej Marie!

Önskar dej lycka till och håller tummarna för dej!

Kram

2011-04-04 @ 22:12:33
Postat av: Ingela.B

Hej Marie!

Önskar dej lycka till på intervjun imorron

Kram

2011-04-04 @ 22:15:27
Postat av: Marie Borg

Tack Ingela :D gick ju inte sa bra da. haha

2011-04-05 @ 18:34:12
URL: http://lolittie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0