Day off :)

Det blir ju vad man gor det till
som jag alltid brukar saga..
eller..
Life is what u make it.
Igar hade ja lite trakigt kande jag.. man sa tankte ja.. va fan, skarp dig :D
Sa det blev en helvetes lang promenad i flipflop utan vatten o typ 40 graders varme. haha!
nar ja var framme vid min destination, supermarket.. sa dog jag av torst. :D gott m vatten. nyttig som ja blivit kopte ja med mig ice tea o frukt :)
Men lite lat blev ja o fick ta taxi hem, hade skavsar mellan tarna o fingrarna var jatte svullna pga varmen :p
Kom hem o hoppade i poolen, skont :D
sa dagen blev inte sa dalig anda. lagade ihop lite pasta bolognese till oss alla vuxna o sen blev d massa film innan ja somna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0