:)

Gatt 3 v. sen jag hade mina kramper i magen. sen dess har ja varken druckit kolsyra, kaffe, te, juice eller mjolk. alltsa bara vatten. Men det ar precis som godis.. Haller man sig borta ett langre tag blir man inte sugen pa d.
Idag da efter 3v drack jag min forsta Cola. och det var inte ens direkt gott! vilken tur eftersom ja egentligen inte ska dricka d ;)
Ska nog vara lite mer forsiktig da jag har haft sura uppstotningar, o d e ju inte direkt skont.
Sa det ar det dom sager att min mage ar fylld av, syra. att man har liksom som sura uppstotningar i hela magen, darfor far ja mina kramper.
Som en liten diet. haha!

Har aven sagt till Z att han maste hjalpa mig ga ner i vikt.. bara springa efter barn gor sitt men ;)
Sa igar fick ja ett meddelande
-vad har du for strl pa skor?
-jag vet inte, jag har sagt att ja maste prova nar ja ska kopa skor..
- nej men skynda, ja e i butiken, vad har du for strl?
- jag vet inte :D
- ok, jag koper 41, skitsamma om de inte passar..

han som hade sa brattom att veta strl.. jaaa 10 min senare ..
- Babe, jag kopte skor, t-shirt och byxor. hahaha!

verkar som om han tanker pa mig nar jag inte ar dar i afa ;) eftersom han springer o koper saker till mig hela tiden. haha <3 Sa nu kommer ja vara ett riktigt NIKE fan nar ja springer omkring dar pa gymmet ;p

Anna kopte med sig take away mat idag, sa blev hamburgare, pommes o coleslaw. mums!
Det var gott o ja e jattematt :)
kommer bli konstigt att lamna dom. Anna sager hela tiden att hon inte vill att ja ska aka :)
Men i morgon flyttar den nya filipinon Lily in. Hon blir nog att bra :)


Nu blir de OC o ett samtal to my love <3



nattti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0