:)

Eftersom att jag nu e van att ga upp runt 7 pa morgonen sa va d lite jobbigt att ja pa min lediga dag vaknar vid 7 o kan inte somna om. var ratt trott pa d nar klockan var 8. men da somnade ja antligen om :)
Igar spenderade jag min dag med Esther o kissekatten :) sen blev d vidare till Emirates mall o checka laget.

Pa kvallen sa drog vi ut med Yulia, Joey o 2 till snubbar hamnade pa en liten bar som anda spelade helt ok musik o hade en riktigt bra kvall :)(endast 1 smirnoff ice, stolt. jaa. ) lite jobbigt att vi somnade vid typ 5.. inte van vid det langre ;) men det var helt klart vart d. Hade det jattekul o fick ju stalla upp pa att dansa lite da aven om ja inte rockar d sa bra ;)

Idag ska jag spendera min dag pa emirates mall o forsoka hitta en ny bikini :) sen blir det tillbaks till Abu Dhabi :)

Hoppas ni alla har haft en bra helg, min har varit helt underbar <3

My afro man. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0