Gastroskopi o XL Beach club

usch usch o ater usch e allt jag har att saga om Gastroskopi.
Satt ju manga personer dar o vantade pa att fa komma in o gora det har, det sag man for det var manga som hade vita fina band runt armen som jag.. jag ser fler o fler ga in o komma ut med papper runt munnen, den andra med mer tarar i ogonen an den andra.. ja tankte ba shiiit. gor det ont?
Men det ar ju liksom inte sa att det gor ont, mest obekvamt.
Forst sa sprayar dom bedovningsspray ner i halsen sa man inte kanner den, och jag kande mer som.. shit hur andas jag? Men sen drar dom in den har langa slangen i en, jag bara blundade genom hela skiten sa ja inte visste hur mycket slang dom drog in. men sen nar ja borjade kanna hur det rotade till i magen sa forstod ja att den var lang. blaaa!
Sen nar dom sager .. snart ar det klart nu ska sjuksyster bara ta ur slangen.. det tog ju fan evigheter. o gud va det rotades runt. undrar hur det kanns om man kanner pa magen samtidigt ? om man kan kanna slangen? hmm..
Men allt som allt tar ju bara ca 2 min. sa det gar ju fort o sen far du en papperstuss for att kunna spotta allt slem eftersom man inte kan svalja typ :P nar ja kom ut tittade alla pa mig o jag sag nog vettskramd ut. haha! stackars dom som skulle in efter mig ;)
En lycklig Marie gick ifran sjukhuset med inte sa mycket mer fel an mycket syra i magen. att ja druckit o atit fel. hmm ja sa nu har ja ju den har stora lappen med saker jag inte far ata eller dricka. typiskt. orange juice :( cola :(
bantning deluxe kanns d som.



Fortsatte min dag med lite roligare minnen :) drog min kosa mot marinan till Ellen,Emma o Shiva :)
De sades att vi skulle till en kompis o plaska i poolen..
nar vi kom dit sades d.. vi ska ata.. ok..
Slutade med att dom har killarna bestamde att vi skulle till XL Beach CLub.
haha vilket jag var varken kladd eller sminkad for ;P men bikini hade jag ju iafa.
Alla borjade ju dricka o ha kul har da vid 4 snaret nar en annan levde pa vatten o appel juice :D
Kult stalle o roliga folk :)
hamnat pa manga nya stallen nu dom senaste dagarna :)
Vid 9 borjade ja kanna mig valdigt nykter mot alla andra o sjukt trott ;)
sa ja drog hemat , lagade mat o nu ligger jag har i sangen o vantar pa att Z ska sluta.
kanske vi hinner ses innan ja somnar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0