got last again.

Haha det var fett kul att ja korde vilse i Abu Dhabi igar o sen nar ja ska aka till Dubai med taxin sa kor vi helt vilse. mohahahaah! vad ar det for dag?

Hade en sjukt bra dag igar . jag o min darling drog ivag med Joey, Yulia o 2 till.. till 360. never been there before. :)
det roliga ar att det ar jag o Zouhair som alltid dansar o har d kul, som om vi vore fullast.. fast vi faktiskt ar dom enda nyktra ;) Sa hade en riktigt bra kvall fast ja var svinhungrig o mest tankte pa mat ;p sa pa hemvagen blev de lite chicken nuggets pa donken . haha!
har ju varit nykter nu i 6 veckor. sjuuukt! men det ar bra for magen, jag vet att den inte mar riktigt bra an.

Blev en sen kvall igar sa sov lite val lange idag men nu ska jag ivag o traffa mina 3 damer :)

see u later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0