got lost.

hahaha fy fan vilken dag, helt crazy har det varit :)
Jobbade morgon, alltsa upp fore 7. men sen hade jag i filipino nannyn kommit fram till att vi skulle ta bilen till Marina mall har i Abu Dhabi, n biltur pa ca 40 min :) Lily sa ju da att hon visste vagen dit och hem sa det har var ju inga problem. ahaha! ja.. pa vagen dit fick ja sitta o lyssna pa filipinska .. nagon som forklarade vagen
"Jag aker alltid buss, vet inte hur man kor med bil.."
haha shit tankte ja, men vi kom dit ratt bra anda :)
Men nar vi handlat klart allt o hade exakt en timme pa oss innan vi skulle vara pa dagis o hamta twinsen.
Jaa da borjar det roliga. jag har ju da aldrig varit inne i Abu Dhabi centrum forut o har ju verkligen ingen aning vart jag ar.. forutom att ja kollade lite snabbt pa google maps nagon dag innan.
Jag fick an en gang lyssna pa massa filipinska. o kan saga att ja korde fett fel! hade ju inte en susning om vart ja befann mig, och jag tankte bara. behall lugnet :D bli inte stressad over situation for da kommer du aldrig hem. haha!
Ja men till sist sa borjade ja folja skyltar till flygpl. helt plotsligt fann ja en avfart som lat bekant.
o Lily sager
"Ja nu ar vi i samma omrade som dagiset, nu ska vi bara finna det."
hon tittar till hoger o vips dar ar dagisbyggnaden. haha! ibland ska man ha tur ;)

fett tur! :) glada var vi! haha! ...

Har varit en bra dag o nu vantar ja pa taxin som ska ta mig till Dubai again :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0