happy happy :*

HAHAHA igar nar ja kom fram till Abu Dhabi sa somnade jag vid kl.9 ;) whooo! det var nog behovligt m lite somn :D
Kopte med mig lite plockgodis fran Dubai, javla gott kan ja lova . de o lite film gjorde mig somnig ;)

Idag har varit en bra dag. Gar battre for den nya nannyn och jag har slappat around :) nejda.. ja jobbar att :)

SLutet av dagen sa Anna.. kan du snalla folja med mig ut lite.. tankte shit va har ja gjort nu. haha!
Men ja det slutade med att hon ville bjuda med mig pa middag sa vi akte till golfklubben ute pa Yas island o at riktigt god mat :)
Vilket resulterade i att jag nu har jobb till slutet av Juni :) kommer da fortsatta som nanny men aven lite mer at personlig assisten. det blir kul :) kommer man ut lite mer o jag far kora massa bil :) :D
Varje helg kommer jag aven aka till Dubai o ha some time off :)

Det har betyder ju da aven att jag aker till Cannes i Frankrike i slutet av Juni :)

Och jag har typ 8 dagar off i slutet av Maj, sa funderar pa en tripp till Sverige kanske?


puuuusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0