Last nite in AD

Idag gjorde ja en liten rolig grej som inte var sa rolig.. haha!
Jag ater ju massa medeciner for magen. 4 olika. 3 st. ska jag ta innan mat, sa jag tar dom nar jag vaknar pa morgonen. Insag att ja inte hade sa mycket vatten kvar i glaset, (Men orka ga ner o hamta mer? eftersom man inte dricker ur kranen.) nej sa det blev sa att ja "svalde" dom har 3 tabletterna da med minimalt med vatten vilket bevisade sig inte vara sa bra.
Nar jag gar in o vacker pojkarna o inser att det borjar svida i halsen.. faaan. far ga o dricka lite kranvatten anda. Men det hjalpte inte,var nog lite forsent;) det har resulterade da i att min ena sida av halsen blev helt bortdomnad. hahahaha! kan lova att den kanslan inte e sa rolig.
Men efter en timme da sa blev den normal igen. men kanske ska se till att ha vatten i glaset innan ja lagger mig ikvall ;)

Sista natten nu har i huset, kommer bli konstigt,.. men skont samtidigt :)

Har insett att soka jobb i Norge pa natet inte funkar sarskilt bra. vill jag ha jobb dar far ja nog flyga dit snart antar ja..
Jag behover ju ett jobb :)

Idag e ja trott. men i morgon e sista dagen och lily e har o ja maste lara henne allt.. phu.
och igar sa Anna.. "Jag vet inte om hon kommer bli sa bra" hahaha bra o komma pa d nu nar hon har flyttat in;)





seeee u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0