Mat, puerto o cafe.

Efter att ha legat i sangen tills klockan var runt 4 sa var det bannemej dags att hitta pa nagot. inte latt nar man bor i oknen :D och jag har spenderat hela min lon pa sjukhuset .. i morgon ska ja betala 500 dhs, 1000 svenska kr. for den har kamera grejen.

Amer kom o hamta mig i sin racer o vi akte hem till han i Mirdif o lagade mat :) eller ja, han lagade mat o jag tittade pa:D han tyckte ja behovde lite mat efter att ja varit sjuk sa lange o knappt atit. sa det blev soppa och pasta bolognaise :) mums va d men guuud det var sa mycket.. hahaah han klagade pa att jag inte at upp ;) va fan knappt atit pa hur manga dagar som helst o nu far man varsta maltiden :D men gott va d!
Sen drog vi vidare me en av hans 2 vanner till marinan.. the address, Puerto.
Forsta gangen jag var dar ocksa.. wow. va d forsta man tankte :) sjukt fint med poolen o allt.
dom drack drinkar, jag drack vatten :)

hade jatte garna velat ta bilder men da min kamera ar kvar i Abu Dhabi har ja bara mobilen o den suger pa kamera. men ska visa ungefar hur det ser ut :)
Uppifran

Samma utsikt bara andra mobler nu :)

 

Men tro inte att kvallen tog slut dar inte :D eftersom det inte var sa mycket folk sa ville dom andra dra vidare, jag som egentligen holl pa o somna ville val egentligen hem :) men sova kunde ja att vanta m lite :D
Sa vi drog till Jbr , cafeet dar Amer o hans gang alltid hanger..
Sa dar satt 2 till av vannerna.. da han ena papekar att jag ser valdigt trott ut. haha! jaa. har man legat inne i 1 veckan o sen borjar gora massa saker e de inte konstigt :)

Men det har varit en kvall med massa skratt och roligt har jag haft :) fick precis skjuts hem o nu ska ja vanta pa Z som e ute o springer.. sen sova :)

Hoppas ni ocksa har haft en bra kvall :)


I morgon ska d kikas i min mage. ser inte fram emot d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0