Nanny..

En fransman fragade mig hur mycket jag jobbade.. jaa svarade jag.
7-12.30 sen sover dom o jag maste vara kvar i huset.
15.00-19.00 jobbar jag igen.
vid 19.00 lagger dom sig. och oftast gar Anna o Tim ivag nagonstans och jag maste vara kvar i huset pga att man kan ju inte lamna barnen ensamma.
sa det blir ju faktiskt manga timmar?
Vilket jag far till svar..
att passa barn ar ju som att ha semester.
Jag skulle vilja se han med 2 barn pa 2 ar. brakar, bajsande blojor, skriker, grater .. bla bla bla.

Nanny ar verkligen inte bara frid o frojd . haha!
Men of course har det ju sjalvklart sina bra stunder ocksa nar barnen ar glada o man sjalv ar glad :)
Men det ar da verkligen inte bara att ha semester :p
Eller vad tycker ni?


over and out.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha, nej det är ju inte bara semester med barn... Jag skulle verkligen vilja se den mannen med två barn och inte kunna gå utanför huset för att man inte kan lämna barnen. Hoppas att du har det bra ändå! Miss u! <3

2011-04-12 @ 14:35:21
URL: http://ietthus.blogspot.com
Postat av: Marie Borg

Ah men han e en san dar fett rik snubbe, sa om han far egna barn kommer han sakert inte ta hand om dom sjalv ;p frugan o nannyn I guess. mohaahah!



Ja jag har d jattebra <3



hoppas nasta destination blir narmare :) hoppas pa Norge.



Miss u too :D

2011-04-12 @ 17:29:41
URL: http://lolittie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0