not much

idag.. vad har hant idag?
jag hade en konstig kansla i magen om poolen har idag. typ som att bara for att ja e sugen pa att ga ner o ligga dar ett tag kommer den sakert vara stangd.

Man ser ju ena poolen fran balkongen tittade ner o ingen solade, konstigt.. massa gubbar som grejar bara .. ahja kanske bara ena poolen sa satter pa mig bikinin o gar ner.. men neee.. den e tamejfan stangd :P inget vatten i poolen.. man ska lite pa magkanslan mer an man tror :D

sa absolut noll har jag gjort idag da jag har noll pengar. :(Javla sjukhus)
tisdag borjar ja jobba i abu dhabi igen :) peeengar.

nu e klockan snart 8 o hela dagen har gatt.
lite manikyr o pedikyr pa mig sjalv framfor en film sen blir d nog.

Men forst ska ja laga lite kycklig o liiiiiiis.



see u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0