Not.

Ja det var en viktig intervju. var uppe 5.45 i morse for att gora mig iordning.
Nar man ar ihop med en arab ser ju dom pa tiden pa ett helt annat satt an hur vi i Sverige gor. Vi gillar ju garna att hellre vara dar 15 min tidigare an 15 min forsent. Jag skulle vara dar 7.30..
Nar klockan narmade sig 7 borjade min panik komma da Zouhair verkligen ville kora mig fick ja ju vanta pa han.. men ja maste ha frukost sager han da.. Paniiiik. hallllaaa? hahaah!
Sot han ar som orkar med mig ;)
kl 7.10 sitter jag i bilen, nervvrak for ja tror ja ska komma forsent. Sedan gor han mig nervos med att inte riktigt veta hur han ska kora.. men som sagt jag var utanfor 7.25 o kom precis i tid.
Inte for att det borjade i tid anda.. runt 8.15 borjade hela intervjun? arab tid.

Vi var runt ca 40 st. som skulle prova for Emirates cabin crew. Dom flesta hade aldrig varit dar forut, precis som mig.. vissa har rest fran sina hemlander, Ryssland, Osterrike endast for intervjun.
Man gar igenom forsta steget som bestar av att kunna kommunicera med sina kollegor., mata att du e tillrackligt lang.. en tjej fick lamna har da hon var for kort.
Efter att vi gatt igenom lite ovningar sa far man sitta ute i ett rum o vanta.
Sen kommer man in igen o far en lapp om man ar successful or not successful.
Jag va inte succesful som runt 30 andra. 10 st fick stanna. Da jag faktiskt har funderat pa hur den ena som knappt snackade engelska kunde ga vidare? eller den tysta tjejen som sag ut som en degklump gick vidare?:D
Men det ar bara funderingar jag har.
Det var flera som kom fram till mig o fragade.. Jaha gick inte du vidare, va..
Inte bara jag som trodde jag skulle ga vidare da:P haha!

men hur manga av dom 10 som dom sen valjer ut till final interview en annan dag, d vet jag inte :)

Har ocksa varit pa immigration idag o stamplat mitt pass, nu kan ja stanna ett tag till :)

Nu ar jag tillbaka i Abu Dhabi hos mina gottegrisar Finn o Wilson, men kommer sakna den andra grisen i Dubai ocksa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0