One more week

haha ja, dom vill verkligen inte att ja ska aka harifran ;)
Blev tillfragad om att stanna 1v. till.
ja pengar ar ju pengar och jag trivs med barnen sa klart jag staller upp :)
Men ska vara i Dubai over helgen sa jag far traffa vanner o Z, kommer tillbaks lordagkvall :)
Dom vill att ja ska lara den nya nannyn hur man ska vara med barnen, hur just den har familjen vill ha d:)
Grejen med Lily ar att hon gor allt som barnen sager.. gor det , gor sa.. sa gor hon det. haha!

Som tex nar barnen sitter o ater o sager mer ketchup mer ketchup.. Jag sager nej efter att dom fatt en gang.. Hon fyller pa 3 ggr till for att barnet fragar efter det. hhaha!
Eller att hon later barnen se pa TV hela tiden, vilket dom knappt normalt gor har :p
Ja det ska bli en kul vecka. barnen gar ju i skolan ocksa sa det blir att slappa lite emellanat da Anna sa, du behover vekrligen inte stada eller laga nagon mat, bara vara i bakgrunden,.. blir fin vecka d:) haha! :D

Den har kvallen bjuder pa Pasta bolognaise och lite vin (jag vet jag far egentligen inte.. men de e sa lite;)
och som vanligt sitter jag o dom andra vid bordet med varsin dator :D


Hoppas ni har en fin kvall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0