svar fraga..

Har nu sokt oandligt mycket jobb i Norge. typ allt som finns kanns d som ;)
Men iafa de sista jag sokte, dom verkade intresserade..
sa far jag fragan.. jag ser att dina sista jobb du har haft har varit valdigt korta perioder, hur lange har du tankt att stanna om du far det har jobbet?
vad ska man svara? jobbar man som sasongare jobbar man inte lang tid pa ett stalle.
Och sen att ja kom hit till Dubai och det inte blev som man ville e ju ocksa en helt annan sak.

Men jaa.. vi far val hoppas att mitt svar var bra, den har restaurangen oppnar ju da 16 April. Men hon kan val inte tro att ja kan komma redan till den? haha. slutar ju har i Abu Dhabi den 14e :p det blir la knappt med tid.

Vi far se. i ll keep u updated.

ska lagga upp lite USA bilder pa fb nu tankte ja la.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0