Vem vill resa till Dubai?

Eftersom att min dator ar verkligen helt full i minne kan jag inte lagga in nagra nya bilder. jag far panik o vet inte vad ja ska gora. det har datorn har ja nu haft sen 2007. Nar ar det egentligen dags att kopa en ny? MAC datorer har ja hort ska halla lite langre.. men?.. hur lange?
Min 2a externa harddisk ar ju med cp. vad ar felet? harddiskarna eller datorn?


Men glad ar jag i afa anda o dagarna bara flyter ivag. nastan sa att tiden gar for fort :D
Idag har d blivit IKEA o storhandla o massa annat kul :)
Nu sitter jag har o dricker ett glas rott o ska nog ata lite kakor som ja kopte pa IKEA ;) yum yum!

2 dagar kvar till Dubaiiii igen :)

Btw nagon som vill komma hit o halsa pa i slutet av Maj? :) jag har ledigt lite mer an en vecka o tankte sola jarnet o spenderar massa tid med vanner :) shoppa lite o sa. kom kom kom bara o kopa biljett nu ;)


pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0