Bloggare

Shit samsta bloggaren in the world liksom! :)
men men man ska ju skriva nar man har lust och nar det finns nagot att skriva. dock finns det nog alldeles for mycket att skriva, skulle kunna gora en bok om det :D

I morgon borjar jag provjobba pa mitt nya jobb :) yeahjjj jag far stanna i Dubai!
har aven funderingar pa att soka till emirates. skulle jag passa som flygvardinna tro? Alla ja moter har fran Emirates sager. u should apply. varfor inte egentligen? vad ska ja liksom gora med mitt liv?.. inte latt nar det ar svart..

Har haft underbara dagar nu nar jag varit ledig, softat runt :) eftersom att jag faktiskt har blivit sa bra att jag sparar pengarna sa kanns d kul nar det ar shopping festival..

Om det ar sa att det nya jobbet gar bra, kommer jag att flytta om en vecka fran Mirdif till palmen. kan det bli battre? vakna upp av att du ser och hor havet. inte flygplanen? hahaha!

finns sa mycket att skriva sa jag vet inte vad ja ska skriva :D

jag hatar AC. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0