Enjoy

Jag har last igenom alla mina gamla inlagg i bloggen. Gud va spannande det ar att lasa! jag blir varm i kroppen och jag mar bra nar jag laser alla inlaggen.. Dom e sa positiva och gladjespridande. och sa mycket som har hant?
Att ens den har personen kan kalla mig negativ? haha se pa fan vem som star dar nu med svansen mellanbenen lilla du?

Nu mar jag annu battre nar jag har last. jag saknar samtidigt som jag ser tillbaka pa allt som ett bra kapitel i livet :)
tank vad mycket jag har fatt varit med om :)

  • Au pair, san Francisco
  • 2 sunny beach resor med bra vanner.
  • Guideskola i Spanien
  • Danskkurs i Danmark
  • jobba som bartender i Bulgarien, bade Golden Sands och Sunny Beach
  • Electric zoo festival i NY med Pernilla.
  • Hann med nagra fa dagar som entertainer.. i Spanien, Gran Canaria.. nu ser jag det mer som en 10 dagars semester :D
  • 1 ar pa Cypern som reseledare for Vitaltour.
  • Och nu sitter jag har i Dubai.. precis avslutat det forsta kapitlet har och nasta vecka borjar det nya :D
Tank vad mycket manniskor man har mott, mycket vanner man har fatt. Alla vanner och familj man har kvar hemma.. :) jaa..Kan inte vara mer nojd just nu :) sen att jag har han vid min sida gor verkligen inte saken samre <3


 

Ska ju upp tidigt i morgon for att prova pa det nya jobbet. Jag blir orolig att jag inte ska komma upp i tid. men lagger jag mig i tid  ska det val inte vara nagon fara :) bara vakna av alarmet nu da. inte alltid ja vaknar nar det ringer. ops!

Beror ju pa om inte mina flatmates vacker mig mitt i natten ocksa. not aloud tnite.

 

natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0