hi hi ho ho

Igar hade jag en riktigt bra dag med mina babes Emma o Ellen <3 Eftersom dom bor nere I marinan finns d ju lite mer att gora an har..hihi. Sa d blev, fika, snack, caramel och Crystal!! Gud har ju inte varit ute pa typ 2 veckor.. Hehe :d alskade crystak! Man kan inte mer an att alska musiken dar:) Va lite roligt nar jag vaknade I morse och tankte ta en promenad Men fann inte nycklarna, haha! Tankte shiiiit! Men jag kom ju in I natt.. Sa ja dom var sparlost borta och eftersom z laser nar han gar pa morgonen sa Var jag liksom inlast:d haha! Men till sist fick ja fraga om han sett dom Sa da fann ja dom:d guuud inte latt ibland ;d Sa nu har ja varit ute pa en lite promenad har I okenomradet.. Och sen blir d att laga mat.. Vad ska ja gora idag tro? Mums m mat! Hoppas d gar att lasa mina inlagg aven om dom blir lite cp. Om nagon vet hur man gor for att d inte ska bli sa har ihoptryckt sa hjaaaalp:d <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0