JBR

ja man kan bli overraskad av vad som hander. for man vet aldrig :D

Igar kom Amer och hamtade upp mig har ifran oknen sa vi akte till JBR.. lite mer soft att sitta dar vid uteserveringarna.. blev till sist ett gang pa ca 15 pers. skittrevliga :) kaffe,kaka,mat o te :D hehe.. sammanlagt blev de ca 6 timmar :) tiden gar fort nar man har roligt. kanske blir att man hamnar dar igen nasta lordag:)

for att forklara vem Amer ar sa ar det en lite rolig historia.. i afa for mig.. (kanske inte for Jennie;)
Traffade  han nagra ggr pa Crystal o snackade lite,.. men sen kom den gangen nar Jennie och typ 4 st till vid bordet blev sa dar asfulla.. Jag fick ta hand om Jennie.. och snall som han var som ocksa bor i Mirdif skjutsade oss hem.. hahahhahahahaah carrots carrots. gud vi fick stoppa flera ggr. pa vagen och sa mycket var det langesen ja skrattade.
Jennie var full o rolig ;p




senare igar blev d mys <3 hIHI!

Idag har det hant massor som ja inte ska beratta nagot om forran jag vet :D
behover dock fixa jatte mycket i morgon, Damn! skulle haft bil..
men nu kom ja pa en bra plan. hihi!



<3
















LiveYourLife


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0