Magen

Jag har ont i magen och har haft det i nagra dagar nu. Som tur ar vet jag ju iafa att det inte ar blindtarmen den har gangen! hahahah :D ja gud ja! det vill man ju inte gora om. Sjukhus i flera dagar! men tack alla sota snalla som brydde sig da :) att man inte hade en telefon som nu.. med facebook,bbm,msn.. haha jaa..
Men vi far val hoppas det inte ar nagot allvarligt :p gar nog over snart. jag som inte har atit sa nyttigt pa lange juu... lagar ju nyttig mat varje dag. Typiskt!
kanske ar meningen att ja ska ata onyttigt ?;P haha! neee..

Igar lag jag vid poolen hela dagen och under kvallen sag jag ut som en tomat. haha! sa blev ingen pool idag utan bara en promenad i det fina vadret :) sen har ja stadat hela lagenheten eftersom vi far besok av Zara o Noah :) det ska bli trevligt!

Nu blir det till att laga mat ! hoppas ni alla har d bra :)

<3



Kommentarer
Postat av: Ragnarsilje

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2012-01-13 @ 12:51:51
URL: http://ragnarsilje.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0