Marinan

Bor nu i marinan hos mina alsklingar Emma o Ellen <3
Kommer ju inte bo sa har i evigheter dock.. man vill ju inte tranga sig pa alldeles for mycket ; )
sen far ju dom sina vanner fran Sverge pa besok snart ocksa.

Sa idag har jag spenderat min dag pa stranden med Emma o Aurelie. sa himla skont vader, inte alls avundsjuk pa snon i Sverige. Men vem vet snart kanske jag maste aka hem till den.

Igar blev det aven ut, Trilogy. det var forsta gangen jag var dar. Men det blev en riktigt bra kvall.
Sen har ja en gift kille efter mig ocksa? jaa.. det ar ja Dubai.



Just nu tankte jag soka lite jobb. Emma ar inte hemma o Ellen sover :D hihi! tur man kan snylta pa grannens internet ;D




<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0