the last few days

Har varit nagra speciella dagar nu.. Mycket att gora men anda inget.. Eftersom visat ar cancelled ar jag nu bara har som turist, vilket funkar fint for mig. Har fatt bo kvar I huset en vecka efter det.. Dock inte varit dar sa mycket, sista dagen idag.. Har ju borjat provjobba for familjen vilket har gatt bra. Lite kul nar 4 aringen borjar klippa haret pa 2 aringen. Haha! Da var man inte popular nar man tog saxen;p men vanner blev vi ju igen:d I torsdag var jag hemma hos en kompis som heter Esther.. Esso.. Kunde inte riktigt bestamma oss vad vi skulle hitta pa sa det blev nagra drinkar hemma som senare slutade med kaffe istallet:) kanns kul att det ar nagon mer tjej som inte bara maste dra ut varje kvall:) Dagen efter blev som den blev. Sa mycket I mitt huvud att man knappt kan ata. Haha! Men hela dagen spenderas I afa med Jennie pa emirates mall. Vi lunchade med Z <3 och strosade runt I affarer.. Var dock lite jobbigt att ga runt da jag hade hogklackat pa mig sen kvallen innan. Haha! Varfor shoppar en del frivilligt I hogklackat? Bra fraga enligt mig. Kvallen avslutades hemma hos Z.. Sov ju dock inte mycket pga mina utslag.. Sa lordagen spenderade jag pa Sjukhuset, about 4 timmar.. Men men nu har jag fatt medicin.. Nu vantar man bara pa att det ska bli Battre:) Igar packade ja mim resvaska o insg att d faktiskt finns plats kvar:) Hihi! Har ju faktiskt inte shoppat sa mycket.. Idag ska ja hamta resvaskan o sen ar ja out of that place:) Ska bo hos Z tills vi vet vad som hander m allt:) Puuussss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0