Tillfalligheter

tillfalligheter. Sen jag borjade lasa den boken jag namnade i ett tidigare inlagg har jag sett mer o mer sana har konstiga upplevelser precis som han beskrev i boken att man skulle gora.

som haromdagen nar vi sag filmen Unknown. Hotellet i filmen Hotel Aldo. vi kommer ut fran bion och Zara pekar pa en pase, dar en dam har handlat pa butiken Aldo.
Vi pratade om igar att vi borde ladda ner massa "fjortisfilmer" som t.ex Mary kate o Ashley Olsen som man kan se pa o slappa till. Nu nar vi satter pa tvn ar det en film med dom. vad ar sannolikheten?

Jag ska lugnt kopa den boken nu nar jag fatt lon.. sa himla intressant. LAS!!!


Coincidences are not accidents but signals from the universe which can guide us toward our true destiny.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0