<3

Igar var en jattebra dag <3 Vi gick upp tidigt for att aka till Abu Dhabi o fixa lite grejer. jag var mest med som sallskap :) hihi! men det var ju tur d, sa trott som han var pa hemvagen.jag fick tvinga honom o sitta o sjunga for da visste jag att han var vaken. haha :D:D arabiskt, franskt, engelskt ! vilken mix <3



tycker synd om han som bara jobbar o jobbar o aldrig far tid att slappna av. Sa idag far ja laga en god middag tills han kommer hem o sen mysa :) det ar ju det minsta jag kan gora som bara varit hemma hela dagen idag :)

Nar jag vaknade tankte jag dra till poolen, men var lite molnigt. nu ar d dock battre. men nu e vekrligen inte humoret dar.

Var aven pa emirates mall igar. satte mig vid starbucks o laste :) mysigt hihi! vantade pa att Esso skulle sluta, sa sen blev d pizza bra sallskap o massa film :D :D hon e sa jevle rolig assa :D

 

 

Kul ocksa att mina utslag nu istallet ar mer som sarskorpor som kliar som aaaaasssss! blir ju sakert inga fina arr jag far over heeeela kroppen? kul. jaja! what can I do. lakaren sa ge de 2 v. det ar pa sondag.. far la ringa da da.


Hoppas ni alla har d bra <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0