Zink

Igar var en craaazy dag. vi fixade med allting vad galler pappersarbete, nu ar det klart! Tack och lov.
Sen drog vi till IKEA och at lite kottbullar for att fira :D wihoo!

Drog mig ivag till Mike som jag inte traffat pa jatte lange :) det blev film, snack och drinkar.. for manga drinkar.. vilket slutade i att det blev party. hade ju inte jag direkt raknat med men kanske darfor det blev en san bra kvall?
Vi drog ivag till ett utestalle som heter Zink , har hort mycket om det, men inget postivt. men for mig ar det inte stallet som betyder sa lange man har bra o roligt folk runt om sig sa blir kvallen bra. Vi dansade jarnet. dock till valdigt dalig musik :P haha! jag dansade jarnet med en bog som smaller kommentaren "Du gor mig hard, aven om jag ar bog". hahahahahahahahaha.
Jag vaknade upp med en ny kontakt pa min bbm (blackberry messenger).. ingen aning vem den har snubben ar? och jag tyckte det var lite pinsamt nar han sa att nar ljuset tants och klubben ska stangas ser jag han, pratar lite. tar hans telefon o trycker in min pin? faan haller jag pa med da? haha!
yeah yeah vad gor det om 100 ar?
Va nog tur jag tog taxi hem o inte drog pa efterfest :D

jag ar glad jag kommer harifran snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0