Movin'

Busy busy kan man vara ibland :)

Borjade ju flytta in har i Abu dhabi i fredags.. delar med 2 andra tjejer. 1 fran Estonia och 1 fran England.
Verkade ju trevliga bada 2, men har inte sett dom mycket an :)

Efter att ja borjat packa upp insag ja att jag inte ville vara kvar resten av helgen i Abu Dhabi, sa tur som jag hade skulle en van till Dubai sa jag akte med han for o spendera lite mer tid me min babe <3 Sa blev middag med han o Amer pa Fridays ..
Trott som jag var, va det inte direkt tillfalle att ga ut.. men det blev visst sa anda. fick lana bade klader(en klanning som jag inte kande mig snygg i, kandes horig..haha.. kort kort..) och skor (Som var alldeles for hoga for mig sa jag kande mig som en fjortis som inte kunde ga i skorna) hahahaha! Hamnade pa Amika , dar jag inte har varit forut. Kvallen var att ok! men man trivs nog bast i sig sjalv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0