safety and emergency

Shit det ar sa mycket att jag tror jag ska somna vart som helst. som typ efter Reseledarskolan. Da jag nasta missade flyget for att ja sov vid gaten, pinsamt!

Traningen gar bra, men det ar svart. vi ar inne nu pa safety and emergency. det ar mycket att komma ihag. och i morgon ar forsta testet vi ska ha. hur vi ska oppna dorrar vanligt och vid emergency inte bara bara inte :)

men vi far hoppas det gar bra, jag o 3 andra tjejer har ovat har i vardagsrummet.

Man kan ha kul nar man plugar ocksa :) egentligen ska jag lasa over 100 sidor ocksa, men kan lova att ja somnar efter 5.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-200 läsare kan blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-fredag-2.html#comment



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-10-21 @ 13:16:59
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0