1st day.

Idag har dagen gatt sa himla fort. kanske for att vi sov mycket langre an vi brukar, yes jag gick inte upp 7 !!
Blev ju helt fel med allt efter flygningen igar. :)
Hade frukost nere vid ett stalle som kallas Square har i Velbonne.
De har blivit, pool, slappa o massa musik :)
Eftersom jag ar med har som nanny sa ar det ju sa att varje kvall kommer dom ga ut o ata o jag kommer fa sitta har med barnen. i skogen. ensam.. tycker jag hor konstiga ljud ocksa.. men det ar nog bara jag? eller? vinden..

Har precis skaffat Skype nu ocksa, sa dom som vill kan ju adda [email protected]

Precis pratat med min darling sa nu sover jag gott i natt <3





 

Nagra bilder fran Velbonne forsta dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0