BENNY BENASSI <3

I fredags sa om nagon har missat det, sa spelade ju DJ Benny Benassi i Dubai. Excited som jag var sa var jag ju bara tvungen att dra dit! Fick med mig Z o Amer <3 tack tack!!

Borjade ju bra med att jag inte hade med mig legitimation.. och kom pa det precis nar vi hade parkerat. faan tankte jag. e ju inte direkt som att jag ser ut som 24, snarare typ 19? hahahaah! fail.
Men ok. det var 2 olika stallen man skulle visa leg pa , men jag klarade mig pa bada, dom fragade inte ens. kanske var tack vara mina araber ;) det fanns ju liksom en ko for folk over 21 o sen en ko for dom mellan 18-21 kul om ja hade hamnat dar om dom hade fragat. oo ja sa fint hade sagt.. "jag har glomt det"
Jo tjoflojt det sa jag med nar jag var 16 ;p

Hade varldens kvall verkligen! Och ingen blir battre an Benny Benassi i mina ogon :D

 

 

 

Btw. nu ser man verkligen skillnad i mitt har, det blir ju sa ljust i soooooolen.
Snart en riktig svenne me blont har o bla ogon. bara sillisarna kvar da.
eftersom att alla verkar tro att svenskar har blont har, bla ogon o stora brost. mohahaah


ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0