Flygresa

Oj vilken lang dag det blev..

Borjade ju valdigt bra med att vi tog 2 taxis till flygplatsen, jag , Anna o barnen i en av dom. Halvvags till flygplatsen kor en annan taxi in i oss.. jaha? resan borjar bra ;)
Bara att ta ny taxi d, tur inte det blev en stor krock i afa..

Flyget till Geneve tog ca 6 timmar, jag satt for mig sjalv. inga skrikande ungar ;) var annat pa andra flyget. haha!
Ni vet vad man irriterar sig pa att barn skriker nar man flyger? man ser barn vid gaten o bara hoppas pa att man inte sitter bredvid. Sa tankte nog alla pa flyget igar... ungefar..
"Fa tyst pa dom dar ungarna"
Ja nagon utav dom skrek ungefar hela tiden, 45 min ;) tur det inte var langre flygtur :D

Easyjet ar nog den mest oproffessionella personal jag mott pa ett flygplan, sa otrevliga..
Hospitality... no..

Kan ju saga att det var tur vi hade GPS for att finna Valbonne , har uppe i bergen var det inte latt :D
Vi bor alltsa inte nere i Cannes utan uppe i Bergen i ett underbat fint hus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0