Inte latt inte..

Skrev ju har for ett tag sen att jag borjade pa en diet, The Dukan diet.
Tyvarr sa nar jag var i Frankrike o jag var fast pa ett litet berg utan bil sa blev det inte mycket val till mig vad jag kunde ata.. croissant, croissant, croissant.. eller pizza :/

Nar jag borjade med dieten sa gick jag ner till en vikt jag inte varit pa lange. sa jag kanner att jag far val borja om nu da :) ca 2 kg gick jag ner pa 4 dagar.. men gick ju upp 1,5 av dom efter Frankrike. haha! mindre vart. ;p

Men sa nu far jag kora igang igen..

Kan nog ocksa bli lite lattare nar jag kommer flytta till helgen o ha mitt eget kylskap o min egen mat :) inte ett kylskap med massa gott eller en filipino som lagar muffins konstant ;) det ar ju liksom ganska gott!
Hoppas jag kommer ha tid att rora pa mig, Staff har ju ett eget gym :) yeahjjjj!

Snart vantar 7 veckors traning.

Nu blir det sova, har nog lite att sova ikapp :)

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Tack så jättemycket! Nej, åldern har ingen betydelse tycker jag heller. Det är kärleken som avgör om man vill vara tillsammans inte några siffror på ens legitimation.

Ja, studenten var hur underbar som helst och jag älskade den dagen verkligen! :D

2011-06-27 @ 08:07:07
URL: http://saraelinrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0