Mormor

Vaknade av att jag grat , dromde om mormor.. jag saknar mormor:)

Hon e varldens basta mormor och det hoppas jag hon vet :) far nog ringa henne nagon dag snart.


Hej hej, vikevink till mormor

Det ar det jobbiga med att bo sa langt bort, familj, slakt och vanner som man inte ser sa ofta. Var i Sverige sist i Oktober 2010, hade bara 10 dagar hemma da o massa att gora.
Men helt hemma har jag ju inte varit sen April 2009 !

Nu kommer det ta ett tag till innan ja kan komma hemat o halsa pa men sen kommer ja gratis flygbiljetter o rabatter sa da far man ju hoppas att kanske fler kan ta sig hit istallet :)

Ni vet att ni finns i mitt hjarta i afa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0