Porslinsdocka

Snart kommer det kanske en ny och lite fraschare blogg upp . det gillar vi!
Om det blir sa, da vet vi vem vi ska ge aran till <3
men det ar inte bara bara inte..

Dieten jag gar pa har jag ju egentligen fattat att det inte riktigt passar mig da jag forsta natten kallsvettades och den andra hade lite kramper i magen. Min mage som ar sa kanslig verkar inte gilla att jag leker med den lite. Men jag ger mig inte, den kanske bara behover lite tid :)
fuskade ju lite idag med. tog en banan.. haha!

Idag nar vi kom till Dagis for att hamta barnen tittade alla pa mig och undrade vad jag hade gjort..
Joo, jag hade ju da sminkat mig. haha!

Du ar sa fin, du ser ut som en porslinsdocka.. hahaha ? ok.

Igar fick kara lilla hunden Sampson sova inne hos mig, tror han kanner sig lite ensam.
Och jaa.. jag somnade vid 9 :o hahaha!

Nej nu e det till att fixa naglarna.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0