usch da

Frankrike lar er engelska foooooor fan !! dom forstar inte ens de enklaste orden ju?
Trakigt det maste vara att aka utomlands for dom som inte kan ett ord engelska?

Har matt lite daligt idag, tror de e for ja ater mest brod. Medans dom gar ut o ater finmiddagar.
Ja jag klagar inte pa att dom gar ut, det ar ju darfor jag ar har.. Men lite normal mat vore ju kanske gott?
Forsokte ringa o bestalla pizza, det enda ja kan gora.. visst brod det med men.. ?
Men jaa.. engelska var de ja.
Ska ja behova lara mig franska for att vara har en vecka?

hahahahaha. ja e hungrig.
Sitter har o ater M&M istallet, som att ja mar battre av d?
neee.

Har en acklig fluga i mitt ansikte me!!!!

ursakta inlagget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Skulle du vilja hjälpa mig genom att rösta på min klänning? Skulle bli otroligt glad då :)



Här kommer länken: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=MkkzHFQDPo9os8Wi9jFJraDWyEP6bPCnxlb3or73V3gCz3ixao5H#Gallery



Ber om ursäkt om du inte vill ha "reklam".

Mvh Tereze, http://holykirch.se



:)

2011-06-22 @ 22:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0