visum

Igar var nog inte min dag antar jag..

Vi borjade varan resa med vil kl 13.00 fredag i Frankrike.
Allt gick sa smidigt o bra hela vagen tills jag kommer till sista passkontrollen i Abu Dhabi.
"Du har ett arbetsvisum att ta ut fran Etihad.. ga dit"
jaha.. ja o sa gar jag dit, nej men da ar det sa att mitt visum ar klart och registrerat men det finns inte pa flygplatsen.
Jag har ju da inte heller fatt nagot mail om att jag har visum.
Det ar ju ocksa lordag och allt ar stangt... vilket betyder att dom sager, pappret kommer i morgon..
Ni kan ju tanka er att det har var runt 6 pa morgonen lordag,.. sa dom ville ju da att ja skulle vanta mer an 24 timmar.. ??

Nee det gar man ju inte riktit med pa. sa efter mycket om o men o prat har o dar med folk o 7 timmar senare sa var mitt visum klart och jag fick aka hem.

men fy satan att ja fick sitta pa flygplatsen 7 timmar o inte komma ut darifran? jaa.. jag sager da det.

Det var att en LITEN miss..

men jaa.. everything happens for a reason.. o nu har ja ju i afa ett visum :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0