Frankrike

Igar var att en lang dag, jobbade nog ca 11 timmar . . men d va ok :)
Anna hade massa moten i Dubai sa vi drog dit over dagen. Jag o pojkarna akte till jumeirah till deras vanner pa playdate. va kul att gora nagot annorlunda. men shit va de borjar bli varmt har nu. Vi gick till en park dar allting stod i sand o ingen skugga. gick inte att ga i sanden utan sandaler :o phuuu! sen tacka dina axlar o knan ... haha! varmt, svettigt!

Idag blev jag glad for Anna sa att dom tycker om mig o att dom kommer aka till vastra Frankrike i mitten av Juni for ca 10 dagar. och vill da ha med sig en nanny. och eftersom vi kommer sa bra overens fragade dom om ja vill folja med.
Business class, gratis boende, gratis mat och fria dagar i Frankrike med folk man trivs med? jaaa. plus att ja far ju betalt..
problemet mer ar ju att det ar samtidigt som Cypern.. och Cypern ar ju i flera manader.
men vill ja sitta dar sjalv i Protaras. ??


fan fan fan


maiden har mer problem enligt mig. vem dammsuger i rummet intill dar barnen sover? sa gar ja upp for att saga till henne nej da e den bara pa men hon anvander den inte ;) hahaahah! fiiiin



Kommentarer
Postat av: Jennie

klart du ska till Frankrike, tänk vilket tillfälle...

2011-03-23 @ 17:33:05
Postat av: marie

Ja men efter frankrike da?:p de e ju bara 10 dagar.

Sen har ja ju inget joob:p haha

2011-03-26 @ 08:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0