Horizon

Idag har det hant mycket. eller egentligen ingenting.
z lediga dag o jag var ju sjuk sa blev ingen strand.. trakigt. jag ar ju vit som snovit snart kanns det som, det ar ju inte vanligt.
Sa har varit pa sjukhuset o tankte det skulle ga fort o bara fa lite medicin.. men nee dom satte upp en tid for Gastroskopi. Nagot jag verkligen ser fram emot. eller inte? haha! en kamera nerkord i magen.
har ju gjort det en gang forut, men det gor mig inte sakrare, for det var i Sverige, inte ett iraniskt sjukhus i Dubai :p

Jag o min onda mage akte sen till emirates mall for att traffa Mike, var ju inte igar liksom :) sa gick dar lite med han o hans kompis Anna. hade tankt avsluta min kvall dar da klockan var runt 10.

Men icke.. Z kom o hamta mig sa vi akte ner till jbr o motte Joey o Julia. Hamnade pa Habtoor grand, Horizon. Forsta gangen jag var dar. bra musik. mycket folk. men vi stannade inte sa lange sa nu e vi hemma o ska sova :)

Hoppas ni alla har d bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0