jaa.. funderar

Jag ar lite vilsen. maste bestamma mig vad jag vill. fan! En sommar i Protaras utan bil? :( Nu maste jag ju verkligen tanka om.. jobbigt .


Idag har den andra nannyn varit med o hjalpt lite, tycker dock synd om henne som e typ nyopererad. men jag hoppas hon blir helt bra! for pa torsdag o framat kommer jag verkligen behova henne da det bara ar vi i huset och foraldrarna pa skidsemester. tank att hon gifte sig som 15 aring och fick barn nar hon var 16? sjuuukt tycker jag.



Nej nu ska ja folja lite OC igen. se om ja kan lagga mig i deras funderingar istallet for mina ;)

fan fan fan

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Så Cypern är intressant igen? :D

SAKNAR!!

2011-03-19 @ 21:29:18
URL: http://www.cecilialundin.se
Postat av: Marie Borg

jaaa de e ju d :)

jag vill ju verkligen dit. men att sitta fast sjalv i protaras ? ;) d vet ja inte. hahaah!

saknar dig m gums <3

2011-03-20 @ 16:15:06
URL: http://lolittie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0