javla sjuka.

ligger nu har fortfarandei sangen, 9e dagen med magont och 5e dagen med medeciner, vilket inte verkar hjalpa sa bra enligt mig?

Igar kvall fick jag feber igen o det verkar halla i sig, jag som ville gora nagot kul idag ju.. ska man vara sjuk sa har lange?? kanske dags att aka till doktorn igen snart. kramperna i magen ar varst pa kvallarna o nar jag vaknar. sen e de ganska ok anda.

jag vet att jag kommer fa annu fler val till sommaren. sjukt! fick just ett mail om en intervju om ett bra jobb.. o kanske ett till ... det ena Norge o det andra i Dubai/ Hela varlden. vi far se hur d gar :)

nu vill jag tamejfaaaan blir frisk.


hoppas ni har d bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0