kaka , yum!

Birthday party! :)
Traffade en tjej dar som undrade om jag var intresserad av att vara nanny for en annan familj i ca 1,5 manad. sa ska traffa mamman dar under helgen tror ja. beror helt pa hur mycket dom ar villiga att betala med. och sa klart hur manga barn. phuuu!
Har ar det 2 men som sagt jag borjade 7 i morse och jag gick av nu vid 7 ikvall.. klart man har lite ledigt nar dom ar pa dagis, men tvatta, tvatta, tvatta :P

Dom hade otroligt god tarta, jag typ dog! och en bananamuffin! har ju inte atit sana onyttigheter sen jag akte fran Sverige typ.. Chips raknas inte in dar da ;) yummie!

dom e sa sota nar dom sager Mali.. hahahaha!

Men i afa jag har ju lite annat att tanka pa med, men ja hoppas esso fixar det har at mig ;) yes babe!!


Idag har varit en bra dag o nu ska ja ata lite sen blir d film o sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0