Life is what u make it.

"U r full of surprises"

haha det var vad Amer skrev till mig nar han fick reda pa att jag skulle aka till Abu Dhabi!

Det ar jag nog har nere i UAE i afa.. man vet aldrig vad som sker eller nar.
eller Spontan kan man ju saga me.
Kommer ihag nar jag var liten och hade foraldramote pa skolan. Dom kallade mig spontan innan jag ens visste vad det betydde. Kommer ihag att mor o far forsokte forklara .. men vad fattade man da? haha

Har inte haft internet pa ett bra tag nu, har bott hos Emma o Ellen nere vid marinan i ca 10 dagar.. soft verkligen!
Bo med sina 2 basta tjejer har nere och ga till stranden, middagar, festa o bara chilla tillsammans <3 utan dom hade det inte varit samma har i Dubai.

I torsdags flyttade jag tillbaks till Zouhair i Silicone Oasis som kanske inte alls ar lika roligt omrade ; ) men han finns ju dar.. nagon timme om dagen. haha! men fett nice pool o gym har dom ju :)
Tycker om min Z ja :) tank vilka sota ungar med affro. hahaahah!

Ja som sagt jag sitter nu i Abu Dhabi da hos en familj som behovde nanny for 1 v. for den andra dom har har opererat sig idag.. kommer fa bra med pengar for det ocksa, sa jag klagar inte :) kul att gora nagot. ska ta hand om tvillingpojkar pa 2 :) skitsota.
foraldrarna ar fran Australien, and seems more craaaay than me ; ) skitkul ju :D



jaa sa sant som det ar sagt

Life is what u make it!


peanutbutter o jelly macka kanske.. langesen! yum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0