Spannande

Hmm Att de alltid ska vara så svart. Är ju into riktigt van med den har ipaden da . De gar som det gar.
Men battre an inget da min dator är kvar I Abu dhabi.

Anna o Tim tyckte ja skulle fa ledigt efter 13 dagar I rad. Inte mer an ratt :) Så z var så snail o vantade pa mig så akte vi hem till Dubai tillsamman..
Lagade mat gjorde ja ocksa, borjar bli bra pa d dar ;p

Så fredag da min day off betydde strand med Mina babes Emma o Ellen som man saknar doom efter bara den tiden :d at god mat o myste lite... Letade efter en forsvunnen tjej som inte var forsvunnen ;p sen hande d into så mycket mer eftersom ja hade så fruuuuuuuktligt ont I magen :( Feber o magont e into d trevligaste.. Kandes précis som nar jag hade blindtarmen.
Så idag fick jag ga upp for ATt aka till Herr iraniska doktor. Sammanlagt 6,5 timme befann jag mig da dar.
Ingen trevlig upplevelse da ja har ont bara av Att ga och Att vissa gubbar tranger sig fore I kon o tycker de e ok.... Neeeej du gubbe lilla!!!!
Jaaa de fick klammas av olika doktorer, ultraljud, blod o piss test.
Visade lite fel men inte sa mycket som man hade hoppats pa.

Som jag sa till doktorn. Det är konstigt ATt aldrig nagon finner vad felet är...
- I know, u r having problems with ur stomach. Hahahaha nehej????
Han lat inte sa smart dar I Mina Oron.

Men men har 3 olika mediciner nu. Hoppas jag blir bra o kan aka till Abu dhabi o jobba mera :) Fick ju aven en stor Lapp med grejer jag inte far ata eller dricka...
-kolsyra
-alkohol
-apelsiner eller syrliga frukter
-lok,vitlok
-paprika
-mjolkprodukter
-kaffe
- te
-varktabletter
-soya
- bonor, linser
-stark mat

Sakert nagot mer. Tur jag bra ska halla de har ett tag. Faan ingen chips med dip ;) Hoppas ni all a mar battre an mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0